Dex: 2013 its serious | Log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Aangepaste dienst vanwege het weer, lolol. Maar hij kwam niet eens aan, hij werd gewoon geschrapt. Echt om te janken.

Comment

• Ok training la today, had geen tijd voor hamstrings want me vader haalde me op om nog eens naar het huis te gaan kijken. Dus doe morgen compleet me benen.

Seated dumbell shoulder press, diep laten zakken, heel rustig
      2 opwarm setjes
      7x16 KG
      7x16 KG
      6x16 KG

Doe normaal 3x5 maar kon er meer, durf de 18 nog niet te pakken me linker schouder is sws al niet zo tof.

5 negatieven wel met 18 KG (:

Side raises
      10x8 kg
      10x8 kg
      9x8 kg

Rear delt raises (op bankje voorover)
      8x5 kg
      8x5 kg
      8x4 kg

Weet niet ging echt voor geen meter haha, toen wel nog ff rear delt machine gepakt
      3x8x40 kg

Barbell shrugs
      12x50
      12x70
      12x70

En toen stond pappie er.

Comment

• Originally posted by Dexie View Post
        Ja idd inderno maar volgens mij bouw ik daar beduind minder massa mee. Maar zal wel een "gevoel" zijn.
        Je maakt een grap.

Toch?
        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
        - Dave Tate

Comment

• Originally posted by inferno_0666 View Post
          Je maakt een grap.

Toch?
          Ja het voelt alsof me biceps minder werken, kan er ook niks aan doen. Daarom zeg ik, zal wel een gevoel zijn. Dus nee ik was srs.

Comment

• Hoger gaan in gewicht, zijn allemaal nog nette reps zo te zien (even getallen), heb liever dat je ie**************** zwaarder pakt en 1 A 2 minder reps maakt dan de gemakkelijke reps te halen... Dus gewoon verhogen.
            Make it happen, shock everyone!

Comment

• Originally posted by gain is pain View Post
              Hoger gaan in gewicht, zijn allemaal nog nette reps zo te zien (even getallen), heb liever dat je ie**************** zwaarder pakt en 1 A 2 minder reps maakt dan de gemakkelijke reps te halen... Dus gewoon verhogen.
              Ok is goed, ja moet ook eigenlijk wel, komt goed
              En ja ook allemaal super nette form.

Morgen legday, vroeger een hekel aan (enkel legpressen jwz) nu sinds ik weer bezig ben vind ik het alleen maar leuk, grote poten kan ik toch wel waarderen haha

Comment

• ben ik met je eens... ik vindt het ook heerlijk een goede benen sessie te doen. kan met benen makkelijk echt tot de max gaan en dan kruipen de gym uit ;-) benen hebben bij mij ook altijd voorrang als ik tijdgebrek heb in een week ofzo

echter heb ik nog steeds benen als een kip :-S en werkelijk 0 kuiten

Comment

• Ja ik trainde ze amper, omdat ik '30 km per dag fiets' bullshit natuurlijk, was gewoon lame. Maar vind het nu toch wel chill. Gister gewoon Quads met Hams eraan geplakt, denk ik ga zelf niks veranderen.

Leg extension 3x8
                  Leg extension 30 reps doorgaan met partials wanneer ik geen volledige rom meer kon maken.

Supersets legpress small/wide feet setjes van 8/10. Killing XD

Supersets stifflegged deadlift vs seated leg curl

Volgens mij is een lying leg curl btw 10x chiller of niet?

Was wel gezellige en fijne training, stuk of 8 personen in de gym maar wel redelijk serieuze en waarmee je in de rust wel een leuk gesprekje kan aanknopen.

Comment

• Ga je dat niet missen als je thuis gaat trainen?

Comment

• Nee want ik heb bijna altijd m`n oortjes in en spreek dan met niemand. Eigen wereldje, thuis heb ik dan betere muziek, en dat gevoel nog meer. maar ik moet nog even kijken, denk dat het pas rond december zal worden dan, het is al een vrij duur jaar dus moet me geld eerst bij elkaar zien te trekken. Sowieso traint bij ons bijna niemand serieus, dus dit was echt 1 van die honderd keer. Er waren ook een paar die er normaal nooit trainen dus ja.

Comment

• Het hele weekend gewerkt, ben echt futloos maar heb zo f*cking veel zin in de training van morgen, heb het gevoel alsof ik al een week niet heb getraind haha.

Comment

• Originally posted by Dexie View Post
                          Het hele weekend gewerkt, ben echt futloos maar heb zo f*cking veel zin in de training van morgen, heb het gevoel alsof ik al een week niet heb getraind haha.
                          haha ik heb ook zin

Comment

• Moet oooooookkk, je moet het wel leuk vinden, imo. Anders houd je het toch niet vol. Ik zelf beleef er echt plezier in en kan er veel in kwijt, wel af en toe een gezeik met voer maar dat hebben we er uiteraard voor over haha.

Comment

• Hey Dexie,

Leuk om te zien dat nog meer mensen nu starten
                              Heb besloten ook maar een logje te starten komende week, ik volg je in ieder geval!

Comment

• Hey leuk, ja ik had al een klein logje maar die was eigenlijk compleet dood.

Vanavond trainen, fucking veel zin in, alleen me pols/hand doen nog steeds pittig veel pijn trouwens. Duidelijk gekneusd dus. Maar met handschoenen niet enorm veel last van

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X